OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
6. velikonočna nedelja
6_velikonocna.jpg
V začetku je bil tukaj in potem je odšel. Nato je bil spet tukaj, potem pa je zares odšel. Predstavljajte si te čustvene pretrese v srcih Jezusovih prijateljev in učencev.
Najprej je bil tukaj: živeli so skupaj z Jezusom, spremljali so ga v javnosti in lepo jim je bilo. Tako kot mi mislimo za marsikaj, so tudi oni mislili, da bo to trajalo večno. Toda potem je odšel. Bili so popolnoma nepripravljeni na strahote njegovega trpljenja in umiranja, na usmrtitev svojega prijatelja in Gospoda. Odšel je, ni ga več, odšel je, za vedno.
Naenkrat pa je bil spet med njimi! Lahko si predstavljamo, kako težko jim je bilo verovati, da je vstal od mrtvih. Dvomili so, nejeverno so zamahovali z roko, celo tedaj, ko so žene že sprejele to veselo novico z vsem srcem. Večkrat se jim je prikazal in jim s tem pomagal, da so končno sprejeli veselo dejstvo, da spet živi.
Ko so se navadili na to, da je spet z njimi, pa je naenkrat odšel za zmeraj. Tega se bomo spominjali v četrtek na praznik Gospodovega vnebohoda.
Takoj se nam zastavi vprašanje: ali se dogajanje res konča s tem, da Jezus odide, dokončno odide, za zmeraj odide? Smisel in bistvo Božjega učlovečenja je ravno v tem, da nam je pokazal, kako je resnično popolnoma, z duhom in telesom prisoten med nami, da živi v tem našem snovnem svetu. Zdaj pa je odšel za zmeraj? Ali smo spet tam, kjer se je vse začelo?
Potruditi se moramo, da najdemo dokončen, trden odgovor na to vprašanje, saj tiči v njem celotna stvarnost krščanstva. Do odgovora se lahko dokopljemo s svetopisemskimi berili današnje nedelje.
Prvo berilo (Apd 10,25-48) je pravzaprav nadaljevanje tega, o čemer je Jezus pogosto govoril: kako nam bo poslal Svetega Duha, Tolažnika, Učitelja, potem ko se bo dvignil k Očetu. Vsakdo, kdor veruje in kdor odpre svoje srce, bo prejel Duha.
Razmišljajmo še naprej. Kaj je ta Duh? Ali je to le nekakšen zalogaj »milosti«, ki smo si ga zaslužili, da bi bili sveti? Ali ki nam ga Jezus in Oče pošiljata, da bi si malo oddahnili?
Nikakor ne. Dobro prisluhnite: Sveti Duh je Bog.
Ne le Božji predstavnik, ne golobček, ki se spušča nad nas, ali morda ognjen jezik nad našimi glavami. Sveti Duh je popolni, resnični Bog in je torej zaznamovan s celotnim Jezusovim življenjem, smrtjo in vstajenjem. In prebiva v nas.
Drugo berilo (1Jn 4,7-10) in evangelij (Jn 15,9-17) nam govorita o ljubezni. O ljubezni, ki je spoštljiva. Bog se je odločil, da ljubi vsakogar izmed nas s tem, da njegov Duh biva v nas, in upa, da ga bomo sprejeli. Če ga sprejmemo, se naša duša združi z Božjim Duhom in tako postanemo novo telo za učlovečenega Boga. Temu rečemo Kristusovo mistično telo na zemlji.
Že v redu, boste odvrnili, toda zakaj je moja vera tako šibka, zakaj sem tako daleč od Kristusa, tako nagnjen k slabemu, h grehu? Tale Duh v meni mora biti zelo šibek.
Nikakor ne, kajti:  Božja in Kristusova ljubezen do nas ni nikoli nasilna. Vedno je blaga in spoštljiva. Božji Duh nam pomaga, da vero sprejmemo, vendar nam je ne vsiljuje in ne izvaja nad nami nobene prisile.  Duh želi biti naš spremljevalec, nikakor nam noče razmetati in porušiti našega doma.
Jezus torej ni odšel za zmeraj, ampak je v duhu in telesu z nami, prebiva v vseh, ki ga sprejemajo. Sam je namreč dejal: »Glejte, jaz sem z vami vse dni do konca sveta.« (zadnja vrstica Matejevega evangelija).

Zadnja sprememba ( sobota, 09. maj 2015 )
 
Vabilo

 fotim_1463.jpg

Prihodnjo nedeljo, 10. 5. 2015, ob 16:00 bo pri sv. maši pel gospel zbor Bee Geesus. Po sv. maši bodo zapeli še nekaj pesmi.

Prisrčno vabljeni! 

http://www.beegeesus.si/sl/ 

Zadnja sprememba ( nedelja, 03. maj 2015 )
 
5. velikonočna nedelja
5velikonocna1.jpg
V evangeliju današnje nedelje (Jn 15,1-8) beremo znano zgodbo o vinski trti in o mladikah. Vinska trta, Jezus, je vedno pri nas in nam stalno dovaja vse hranilne snovi, ki jih potrebujemo. Ob tej čudovito bogati prispodobi se radi ustavimo in uživamo v kontemplaciji.
Seveda, saj temu sledi nekaj o tem, da bo mladike tudi obrezoval. Obrezati vejo pomeni odrezati nekatere izrastke in jih zavreči. Jezus to v evangeliju omenja kar dvakrat. Ko govori o vinski trti, pravi da njegov Oče, vinogradnik, »vsako mladiko na meni, ki ne rodi sadu, odstrani, in vsako, ki rodi sad, očiščuje (=obreže), da rodi še več sadu.«
Au! Če ne rodimo sadu, bomo vrženi proč in se bomo posušili; vrženi bomo v ogenj in bomo zgoreli. Če pa rodimo vsaj nekaj sadu, bomo obrezani. Kakorkoli že, v obeh primerih se nam bo slabo godilo.

Dostikrat se nam življenje zdi točno tako. Čisto po Murphyju, ki pravi »če gre nekaj lahko narobe, bo gotovo šlo narobe.« Vse kaže, da to drži. Ko bi jaz le bil boljši človek, ko bi le tisto reč prav naredil, ko bi le bil svet drugačen, ko bi z mano življenje malo lepše ravnalo, ko bi, ko bi … Ko ne bi bil tako zelo poln krivde, me ne bi bilo treba obrezovati. Vsega sem sam kriv.
Krivda je pomemben dejavnik v našem življenju. Mnogi ljudje so prepričani, da je bil Jezus križan ravno zaradi njihovih grehov. »Jaz sem tega kriv, moji grehi so križali Jezusa.« To sicer ni popolnoma zgrešeno, vendar nam lahko krivda v taki zvezi hitro uide z vajeti.

Kako je torej s krivdo? 
Najprej ugotovi, ali res ne rodiš nobenih sadov. Če je res tako, potem poišči pri nekom pomoč, saj duhovno umiraš. Večina izmed nas v resnici rodi dobre sadove – le ne zavedamo se tega.
Ko si to razčistil, poglej, kaj pravzaprav obrezovanje je. To je način, kako stvari izboljšati, kako izboljšati rastlino, izboljšati drevo, sadovnjak. Če porežeš odmirajoče stare veje, bo drevo ponovno veselo pognalo, ne bo se posušilo. Obrezovanje spodbuja novo rast in krepi zdravje rastline. 
 
5velikonocna2.jpg
Če pogledamo s te strani, bi bilo kar prav, če bi nas kdo obrezal od časa do časa, mar ne?
Na primer: Morda smo čisto nezavedno mislili, da smo mi sami vinska trta, neodvisni od Kristusa. Obrezovanje bi nam pomagalo ne kot kazen, ampak da bi se izboljšalo naše duhovno zdravje, zdravje celega vrta, sadovnjaka – mističnega Kristusovega telesa.
Zaupaj zanesljivi roki Jezusa Vrtnarja. Zaupaj, tudi če trpiš. Pij iz zvrhano polne čaše upanja, ki ti jo ponuja nedeljska Gospodova miza. Naj te Beseda pouči, telo in kri Kristusa, ki je bil obrezan v živo, skoraj do konca, pa naj te napolnita in oblikujeta.

Potem boš lahko rekel Gospodu skupaj z nami: nadaljuj, poreži, karkoli je v napoto! Mi nismo vinske trte, mi smo mladike. Naša naloga ni, da smo popolni, ampak da ostanemo v tebi, Kristus, in da ti omogočimo, da v nas in po nas delaš dobro.

Zadnja sprememba ( sobota, 02. maj 2015 )
 
<< Začni < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Rezultati 9 - 16 od 645